Dry Van (Standardní kontejner)
Nejběžnější typ kontejneru na všeobecný náklad. Uzavřené, nepropustné, chrání zboží před povětrnostními vlivy.
Rám
Vyrobeno z ocelově svařované válcové konstrukce o tloušťce 3 mm. Rohové prvky umožňují snadnou manipulaci.
Opláštění
Profilovaný ocelový plech o tloušťce 1,5 mm. Bez tepelné izolace.
Podlaha
Ocelový rám, podlahový rošt, dřevěná překližková podlaha (21-30 mm).
Dveře
Dvoukřídlé, zajištěné pozinkovanými uzavíracími tyčkami, gumové těsnění, otevírání do 270°.
Použité lodní kontejnery (CW-Cargo worthy)
Vodotěsné, funkční dveře, pevnost, vhodné pro mezinárodní přepravu. Možnost využití jako skladovací řešení či stavební prvky.
Lodní kontejnery po jedné plavbě (OW-One way)
Téměř nové, minimální opotřebení, vodotěsnost, platné přepravní označení CSC. Ideální k pronájmu nebo prodeji.